Vrácení zboží a reklamace

Veškeré dotazy týkající se reklamací, sledování a vrácení zásilek směřujte na naše reklamační a dopravní oddělení:

Tel. kontakt: +420 731 503 408 (v případě nepřítomnosti pracovníka, prosíme o zaslání informační SMS, ozveme se vám jakmile to bude možné)

email: info@mamaplace.cz

 

Vrácení zboží

Při nákupu přes internetový obchod máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku jako spotřebitel právo zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky vrátit a to bez udání důvodu. Pokud Vám zboží nevyhovuje a chcete jej vrátit, vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a pošlete nám jej společně s fakturou zpět. Peníze za vrácené zboží vám zašleme na váš  bankovní účet  co nejdříve, nejpozději do 14-ti dnů od doručení zboží na naši adresu. Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující. Peníze nevracíme v hotovosti ani poštovní poukázkou.

  • V případě monitorů dechu a pohybu Snuza, je důležité k vratné zásilce zaslat i původní obal, kde se nachází sériová čísla.
  • Monitory dechu musí být zaslány v pevných obalech, volné místo musí být vyplněno, aby nedošlo během přepravy k zbytečným otřesům, může dojít k poškození senzorů pro snímání dechu a tím se stává výrobek neprodejným
  • Během zimního a přechodného období doporučujeme zásilky zabalit tak, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy či skladování dopravcem.
  • Vrácené zboží nesmí být poškozeno, vypráno (v případě textilu) a musí být kompletní. Kousátka, kojící korále či klipy na dudlík nesmí být vyvařeny, či používány dětmi
  • Pro urychlení vrácení peněz a také z důvodu častého nezanechávání avíz ze strany dopravců nám prosím zašlete fotografii (screen) podacího lístku, případně číslo zásilky na mail: natulino@seznam.cz nebo SMS o odeslání zásilky na číslo +420 731 503 408.

!Vrácení zboží se zabezpečením přes aplikaci!

(Videochůvička Luvion Supreme Connect, Luvion Grand Elite 3 Connect  a monitor pohybu Snuza Pico). Je-li přístup do aplikace chráněn heslem, je kupující při vrácení zboží povinen tuto ochranu zrušit nebo heslo uvést v popisu závady. V opačném případě má prodejce právo zamítnout vrácení zboží.

 

 Vrácení zboží prostřednictvím Zásilkovny (ČR a SK)

Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje a chcete jej vrátit, můžete využít vrácení prostřednictvím Zásilkovny. 

Kontaktujte nás na telefonním čísle +420 731 503 408 a to pouze prostřednictvím SMS nebo na email natulino@seznam.cz - napište, že chcete zásilku vrátit a uveďte
číslo objednávky. 

Do 24 hodin vám zašleme 8-mi místný kód, který nadiktujete obsluze na kterékoli pobočce Zásilkovny - zasilkovna.cz/pobocky, kde od vás zásilku přeberou a odešlou ji na naši adresu.  Na zásilce neuvádějte žádnou adresu, zásilku je pouze nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo dalšího neprůhledného balení.
Částka spojená s touto dopravou (65Kč) vám bude odečtena od celkové částky objednávky. 
 

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy Mamaplace

Adresa pro zasílání zboží:

NSP Czechia s.r.o.

Vendryně 808

73994 Vendryně

 

Výměna zboží

Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (nesedí vám velikost nebo se vám nelíbí barva apod.), a přejete si jej vyměnit za jiné, pošlete nám zboží nepoškozené. V případě výměnných zásilek nabízíme několik možností.

 Prostřednictvím DPD (pouze v rámci ČR)

Pokud Vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje a máte zájem o pohodlnou výměnu prostřednictvím kurýra, vytvořte si novou objednávku a zvolte dopravu: "DPD kurýr - výměnná zásilka pouze pro ČR" za cenu 129 Kč, do poznámky nám prosím zadejte číslo předchozí objednávky a připište, že se jedná o výměnu. Zásilka vám bude doručena standardně prostřednictvím kurýra, který při doručení nové objednávky zároveň převezme zboží, které chcete vyměnit.  

  • Na balíček nemusíte vyplňovat adresu, kurýr bude mít štítky s adresou již připravené. Prosíme pouze o důkladné zabalení vráceného zboží.
  • Peníze za vrácené zboží vám zašleme na váš  bankovní účet  co nejdříve, nejpozději do 14-ti dnů od doručení zboží na naši adresu. Peníze nevracíme v hotovosti ani poštovní poukázkou.
  • výměnu zboží na území SK nenabízíme. V tomto případě prosím postupujte jako při standardním vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě viz. Vrácení zboží. 

Reklamace 

Reklamaci lze uplatnit pouze v době do 24 měsíců od převzetí zboží . Objeví-li se na zboží vada, je třeba reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace. Reklamované zboží musí být kompletní, čisté, suché a řádně zabalené. Při reklamaci zašlete spolu se zbožím a vyplněným reklamačním formulářem také doklad o koupi (fakturu).

Formulář pro uplatnění reklamace

Reklamační řád

Reklamace zařízení se zabezpečením 

(Videochůvička Luvion Supreme Connect, Luvion Grand Elite Connect 3 a monitor pohybu Snuza Pico). Je-li přístup do aplikace chráněn heslem, je kupující při uplatnění reklamace povinen tuto ochranu zrušit nebo heslo uvést v popisu závady. V opačném případě má prodejce právo zamítnout reklamaci. 

 

Adresa pro zasílání reklamovaného zboží:

NSP Czechia s.r.o.

Vendryně 808

73994 Vendryně

Najdete nás i na MALL.CZ