Vrácení zboží a reklamace

Veškeré dotazy týkající se reklamací, sledování a vrácení zásilek směřujte na naše reklamační a dopravní oddělení:

Tel. kontakt: +420 731 503 408 (v případě nepřítomnosti pracovníka, prosíme o zaslání informační SMS, ozveme se vám jakmile to bude možné)

Bez přiložení potřebných formulářů (faktury, odstoupení od kupní smlouvy či reklamačního formuláře) nebude reklamace/vrácení uznáno. Pokud nemáte možnost tisku dokumentů prosím o jejich odeslání na email: info@mamaplace.cz a přiložení č. objednávky a jména k odeslanému balíku. 

 

Vrácení zboží

Při nákupu přes internetový obchod máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku jako spotřebitel právo zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky vrátit a to bez udání důvodu. Pokud Vám zboží nevyhovuje a chcete jej vrátit, vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a pošlete nám jej společně s fakturou zpět. Peníze za vrácené zboží vám zašleme na váš  bankovní účet  co nejdříve, nejpozději do 14-ti dnů od doručení zboží na naši adresu. Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující. Peníze nevracíme v hotovosti ani poštovní poukázkou.

  • V případě monitorů dechu a pohybu Snuza, je důležité k vratné zásilce zaslat i původní obal, kde se nachází sériová čísla.
  • Monitory dechu musí být zaslány v pevných obalech, volné místo musí být vyplněno, aby nedošlo během přepravy k zbytečným otřesům, může dojít k poškození senzorů pro snímání dechu a tím se stává výrobek neprodejným
  • Během zimního a přechodného období doporučujeme zásilky zabalit tak, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy či skladování dopravcem.
  • Vrácené zboží nesmí být poškozeno, vypráno (v případě textilu) a musí být kompletní. Kousátka, kojící korále či klipy na dudlík nesmí být vyvařeny, či používány dětmi
  • Pro urychlení vrácení peněz a také z důvodu častého nezanechávání avíz ze strany dopravců nám prosím zašlete fotografii (screen) podacího lístku, případně číslo zásilky na mail: natulino@seznam.cz nebo SMS o odeslání zásilky na číslo +420 731 503 408.

!Vrácení zboží se zabezpečením přes aplikaci!

(Videochůvička Luvion Supreme Connect, Luvion Grand Elite 3 Connect  a monitor pohybu Snuza Pico). Je-li přístup do aplikace chráněn heslem, je kupující při vrácení zboží povinen tuto ochranu zrušit nebo heslo uvést v popisu závady. V opačném případě má prodejce právo zamítnout vrácení zboží.

 

→ Vrácení zboží prostřednictvím Zásilkovny (ČR a SK)

Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje a chcete jej vrátit, můžete využít vrácení prostřednictvím Zásilkovny. 

Zásilkovnou nelze vracet nadrozměrné zásilky, to jsou takové, které mají maximální rozměr jedné strany zásilky od 70 cm do 120 cm nebo maximální součet rozměrů všech tří stran od 120 cm do 150 cm nebo váhu od 5,1 do 10 kg. Při nedodržení těchto parametrů, je účtováno dopravné, ze strany dopravce 1000Kč. V takovém to případě vám bude částka odečtená od vratné částky.

8-mi místný kód 98757522, nadiktujte obsluze na kterékoli pobočce Zásilkovny - zasilkovna.cz/pobocky, kde od vás zásilku přeberou a odešlou ji na naši adresu.  Na zásilce neuvádějte žádnou adresu, zásilku je pouze nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo dalšího neprůhledného balení.
Částka spojená s touto dopravou (65Kč) vám bude odečtena od celkové částky objednávky. Vrácené zboží musí obsahovat formulář pro odstoupení od kupní smlouvy !!! 
 

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy Mamaplace

Adresa pro zasílání zboží:

NSP Czechia s.r.o.

Kaštanová 182

73961 Třinec


 

Výměna zboží

Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (nesedí vám velikost nebo se vám nelíbí barva apod.), a přejete si jej vyměnit za jiné, pošlete nám zboží nepoškozené. V případě výměnných zásilek nabízíme několik možností.

 Prostřednictvím DPD (pouze v rámci ČR)

Pokud Vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje a máte zájem o pohodlnou výměnu prostřednictvím kurýra, vytvořte si novou objednávku a zvolte dopravu: "DPD kurýr - výměnná zásilka pouze pro ČR" za cenu 129 Kč, do poznámky nám prosím zadejte číslo předchozí objednávky a připište, že se jedná o výměnu. Zásilka vám bude doručena standardně prostřednictvím kurýra, který při doručení nové objednávky zároveň převezme zboží, které chcete vyměnit.  

  • Na balíček nemusíte vyplňovat adresu, kurýr bude mít štítky s adresou již připravené. Prosíme pouze o důkladné zabalení vráceného zboží.
  • Peníze za vrácené zboží vám zašleme na váš  bankovní účet  co nejdříve, nejpozději do 14-ti dnů od doručení zboží na naši adresu. Peníze nevracíme v hotovosti ani poštovní poukázkou.
  • výměnu zboží na území SK nenabízíme. V tomto případě prosím postupujte jako při standardním vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě viz. Vrácení zboží. 

 

Reklamace 

Reklamaci lze uplatnit pouze v době do 24 měsíců od převzetí zboží . Objeví-li se na zboží vada, je třeba reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace. Reklamované zboží musí být kompletní, čisté, suché a řádně zabalené. Při reklamaci zašlete spolu se zbožím a vyplněným reklamačním formulářem také doklad o koupi (fakturu), bez těchto dokumentů nebude reklamace uznána. 

Formulář pro uplatnění reklamace

Reklamační řád

Reklamace zařízení se zabezpečením 

(Videochůvička Luvion Supreme Connect, Luvion Grand Elite Connect 3 a monitor pohybu Snuza Pico). Je-li přístup do aplikace chráněn heslem, je kupující při uplatnění reklamace povinen tuto ochranu zrušit nebo heslo uvést v popisu závady. V opačném případě má prodejce právo zamítnout reklamaci. 

 

Adresa pro zasílání reklamovaného zboží:

NSP Czechia s.r.o.

Kaštanová 182

73961 Třinec

Najdete nás i na MALL.CZ