Vrácení zboží a reklamace
Veškeré dotazy týkající se reklamací, sledování a vrácení zásilek směřujte na naše reklamační a dopravní oddělení:
Tel. kontakt: +420 731 503 408 (v případě nepřítomnosti pracovníka, prosíme o zaslání informační SMS, ozveme se vám jakmile to bude možné)
email: info@mamaplace.cz
Vrácení zboží
Při nákupu přes internetový obchod máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku jako spotřebitel právo zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky vrátit a to bez udání důvodu. Pokud Vám zboží nevyhovuje a chcete jej vrátit, vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a pošlete nám jej společně s fakturou zpět. Peníze za vrácené zboží vám zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14-ti dnů od doručení zboží na naši adresu. Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující. Peníze nevracíme v hotovosti ani poštovní poukázkou.
- V případě monitorů dechu a pohybu Snuza, je důležité k vratné zásilce zaslat i původní obal, kde se nachází sériová čísla.
- Monitory dechu musí být zaslány v pevných obalech, volné místo musí být vyplněno, aby nedošlo během přepravy k zbytečným otřesům, může dojít k poškození senzorů pro snímání dechu a tím se stává výrobek neprodejným
- Během zimního a přechodného období doporučujeme zásilky zabalit tak, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy či skladování dopravcem.
- Vrácené zboží nesmí být poškozeno, vypráno (v případě textilu) a musí být kompletní. Kousátka, kojící korále či klipy na dudlík nesmí být vyvařeny, či používány dětmi
- Pro urychlení vrácení peněz a také z důvodu častého nezanechávání avíz ze strany dopravců nám prosím zašlete fotografii (screen) podacího lístku, případně číslo zásilky na mail: natulino@seznam.cz nebo SMS o odeslání zásilky na číslo +420 731 503 408.
!Vrácení zboží se zabezpečením přes aplikaci!
(Videochůvička Luvion Supreme Connect, Luvion Grand Elite 3 Connect a monitor pohybu Snuza Pico). Je-li přístup do aplikace chráněn heslem, je kupující při vrácení zboží povinen tuto ochranu zrušit nebo heslo uvést v popisu závady. V opačném případě má prodejce právo zamítnout vrácení zboží.
→ Vrácení zboží prostřednictvím Zásilkovny (ČR a SK)
Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje a chcete jej vrátit, můžete využít vrácení prostřednictvím Zásilkovny.
Kontaktujte nás na telefonním čísle +420 731 503 408 a to pouze prostřednictvím SMS nebo na email natulino@seznam.cz - napište, že chcete zásilku vrátit a uveďte
číslo objednávky.
Do 24 hodin vám zašleme 8-mi místný kód, který nadiktujete obsluze na kterékoli pobočce Zásilkovny - zasilkovna.cz/pobocky, kde od vás zásilku přeberou a odešlou ji na naši adresu. Na zásilce neuvádějte žádnou adresu, zásilku je pouze nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo dalšího neprůhledného balení.
Částka spojená s touto dopravou (65Kč) vám bude odečtena od celkové částky objednávky.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy Mamaplace
Adresa pro zasílání zboží:
NSP Czechia s.r.o.
Vendryně 808
73994 Vendryně
Výměna zboží
Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (nesedí vám velikost nebo se vám nelíbí barva apod.), a přejete si jej vyměnit za jiné, pošlete nám zboží nepoškozené. V případě výměnných zásilek nabízíme několik možností.
→ Prostřednictvím DPD (pouze v rámci ČR)
Pokud Vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje a máte zájem o pohodlnou výměnu prostřednictvím kurýra, vytvořte si novou objednávku a zvolte dopravu: "DPD kurýr - výměnná zásilka pouze pro ČR" za cenu 129 Kč, do poznámky nám prosím zadejte číslo předchozí objednávky a připište, že se jedná o výměnu. Zásilka vám bude doručena standardně prostřednictvím kurýra, který při doručení nové objednávky zároveň převezme zboží, které chcete vyměnit.
- Na balíček nemusíte vyplňovat adresu, kurýr bude mít štítky s adresou již připravené. Prosíme pouze o důkladné zabalení vráceného zboží.
- Peníze za vrácené zboží vám zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14-ti dnů od doručení zboží na naši adresu. Peníze nevracíme v hotovosti ani poštovní poukázkou.
- výměnu zboží na území SK nenabízíme. V tomto případě prosím postupujte jako při standardním vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě viz. Vrácení zboží.
Reklamace
Reklamaci lze uplatnit pouze v době do 24 měsíců od převzetí zboží . Objeví-li se na zboží vada, je třeba reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace. Reklamované zboží musí být kompletní, čisté, suché a řádně zabalené. Při reklamaci zašlete spolu se zbožím a vyplněným reklamačním formulářem také doklad o koupi (fakturu).
Formulář pro uplatnění reklamace
Reklamace zařízení se zabezpečením
(Videochůvička Luvion Supreme Connect, Luvion Grand Elite Connect 3 a monitor pohybu Snuza Pico). Je-li přístup do aplikace chráněn heslem, je kupující při uplatnění reklamace povinen tuto ochranu zrušit nebo heslo uvést v popisu závady. V opačném případě má prodejce právo zamítnout reklamaci.
Adresa pro zasílání reklamovaného zboží:
NSP Czechia s.r.o.
Vendryně 808
73994 Vendryně